måndag 19 september 2011

Så började det...

För en månad sen, i augusti på semestern i Belgien, fick jag och dottern en påse vars innehåll öppnade en helt ny värld - när jag väl fattat vad det var och börjat googla runt lite på ord som "cupcakes" och "sugarpaste". Ja ni förstår säkert att det var kört redan vid första bloggträffen som råkade bli Åsa Hellgrens underbara Hello Sugar. Jag var hopplöst fast i sockerträsket. En första beställning gick iväg till Kakburken och förväntansfull öppnade jag det dyrbara paketet med tyllsats (som ännu är det minst använda), en liten kavel och rosa flowerpaste. Formar fick bli vad jag hade hemma i form av några små pepparkaksformar.

Och här är resultatet av mina första stapplande steg in i sockerblommornas förlovade land:)


A big hug goes to you Lotte for the cupcake bag that started it all!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar